03. Dienstverlening

Wat willen we bereiken en wat gaan we daarvoor doen?

Speerpunten

Acties

1

Inwoners zijn tevreden over de kwaliteit van onze dienstverlening.

1.1

Dienstverlening richten onze dienstverlening begrijpelijk, eenvoudig en toegankelijk in.

1.2

Wij handelen volgens onze dienst-verleningsafspraken en maken onze verwachtingen waar. Daarvoor communiceren wij duidelijk wat inwoners van ons mogen verwachten.

1.3

Wij monitoren de klanttevredenheid. Op basis van tips en adviezen van onze inwoners werken wij aan verbetering.

2

Wij versterken de samenleving vanuit onze netwerkgedachte

2.1

Het stimuleren van onderlinge verbanden, direct contact en samenwerking tussen inwoners, organisaties en de gemeentelijke organisatie.

2.2

Vergroten vindbaarheid van de juiste contacten/medewerkers en netwerken in de dorpen en de gemeentelijke organisatie

2.3

Vernieuwen visie op en afgeleid de uitvoering van Dorpsgericht Werken, op basis van de uitgangspunten 'vitale dorpen' van de Toekomstvisie

Verbonden partijen in dit programma

Deze pagina is gebouwd op 04/19/2022 09:52:30 met de export van 04/19/2022 09:38:10